Zamawianie kalendarzy reklamowych

Najpopularniejszym rodzajem kalendarza reklamowego jest kalendarz w formacie A5, jest to podwójnie rozkładany kalendarz A4, czyli składający się z dwóch części A4.Jedna część jest nieruchoma, jednak druga jest z 12 kartkami oraz dodatkowo z podszyciem, które zostaje po zerwaniu wszystkich kartek. Bez wątpienia kartek wcale nie powinno się wyrywać, można je przekładać do góry i podpinać, aczkolwiek większa część osób pragnie właśnie wyrywanie kartek.

Bez względu na to, jaką wersję wybierzesz, czy chcesz kartki wyrywać, czy podpinać, musisz mieć świadomość tego, że kalendarze reklamowe muszą być przede wszystkim estetycznie wydrukowane. Ta estetyka wpływa w ogromnym stopniu na sposób odbioru takiego gratisu. Jeśli kalendarz ma niedociągnięcia lub jest wydrukowany na bardzo słabej jakości papierze, to on raczej nie będzie zbyt dobrze promował twojej strony. Lepiej jest zdecydować się na wybór kalendarza, który jest wydrukowany naprawdę solidnie. Taki solidny kalendarz da ci pewność, że nie zniszczy się on klientowi dosłownie w ciągu kilku miesięcy wisząc w słonecznym miejscu. Słońce jest ogromnym wrogiem materiałów drukowanych i niejednokrotnie zdarza się tak, że coś, co wisi w słońcu, szybko blaknie i się niszczy. Jeśli chcesz temu zapobiec, wybierz kalendarze reklamowe laminowane, czyli takie, które są powlekane specjalną warstwą zapobiegającą i ich blaknięciu. Wówczas będziesz posiadać gwarancję, że kalendarze reklamowe będą przez długi okres czasu wyglądały bardzo ładnie. Te bez laminowania mogą się na nieszczęście szybko zmarnować.

Zobacz także: sprawdź co piszą o kalendarzach reklamowych